DGA SA spełnia warunki stawiane Autoryzowanym Doradcom ASO

Zgodnie z wprowadzonymi zmianami w regulaminie Alternatywnego Systemu Obrotu (ASO) od 1 stycznia 2012 roku każdy Autoryzowany Doradca (lub podmiot starający się o wpis na listę) musi zatrudniać co najmniej dwóch pracowników, którzy posiadają status Doradcy ASO.

Zmiana ta zdecydowanie zaostrza dotychczasowe wymogi stawiane wobec Autoryzowanych Doradców ASO. Uzyskanie statusu Doradcy ASO wymaga posiadania stosownego certyfikatu, a warunkiem jego otrzymania jest zdanie egzaminu przeprowadzanego przez GPW. W przypadku niespełnienia tego kryterium po miesiącu Zarząd Giełdy ma możliwość zawieszenia Autoryzowanego Doradcy w prawach, a po kolejnych trzech miesiącach – ma prawo skreślić go z listy.
Mamy przyjemność poinformować, iż DGA S.A. spełnia wymóg postawiony przez GPW. Już dwóch pracowników Departamentu Doradztwa Biznesowego i Transakcyjnego (dedykowanego do świadczenia dla Klientów usług jako Autoryzowany Doradca) posiada Certyfikat Doradcy ASO. Dzięki temu w dalszym ciągu będziemy świadczyć usługi związane z debiutem i funkcjonowaniem na rynku NewConnect. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie www (http://dga.pl/strony/1/i/397.php).